A Unión Europea, Back to school

O día 15 de outubro, Javier Calviño López impartirá unha conferencia sobre as posibilidades que ofrece a Unión Europea ao alumnado de ciclos formativos de Formación Profesional.

A charla versará sobre os seguintes temas:

- Como funciona a Unión Europea
- Experiencia persoal como funcionario Europeo (idiomas, tipo de traballo, ambiente multicultural, etc)
- Programas de Becas: Erasmus, Leonardo, etc.
- Oposicións a UE
- Respostas ás preguntas do alumnado

Será impartida no Salón de Actos neste horario:

10.30-11.30: Segundos Cursos de Ciclos Medios
12.00-13.00: Segundos Cursos de Ciclos Superiores
18.30-19.30: Segundos Cursos de Ciclos de tarde e ciclos de adultos

Javier Calviño López é o responsable de proxectos informáticos na D.X. da Innovación Tecnolóxica do Parlamento Europeo, a cargo do mantemento e evolución da intranet corporativa, da intranet da mesa do Parlamento, Conferencia de presidentes e dos questores, a intranet mobil, o sitio web da defensora do pobo Europea, o Directorio do Persoal do Parlamento. Diferentes proxectos de mobilidade. Administrador do WIKI, Blog e FAQs.

Día e hora do evento:
xoves, 15 Outubro, 2015 (All day)