Laboratorio escolar


Fondo: Descrición

A formación do futuro mestre require, ademais de conceptos teóricos, de ferramentas prácticas que fomenten unha aprendizaxe integral. Preguntas como por que as follas son laranxas no outono?, é certo que o leite desnatada non contén graxa?, para que se engade sal á neve no inverno? ou por que unha ensalada de col ás veces ten cores tan variadas?, non son fáciles de explicar a escolares sen unha experiencia previa que o sustente.

Este libro complementa os coñecementos teóricos das materias de Didáctica das Ciencias Experimentais nos graos de educación primaria, contendo normas, experiencias e aplicacións dos conceptos científicos máis relevantes de Química, Bioloxía, Física e Xeoloxía, de forma que a aprendizaxe realícese dunha maneira competencial e significativa. As actividades que se mostran foron todas levadas á práctica por alumnos universitarios do centro de maxisterio “A Inmaculada” en Granada. Inclúese unha gran cantidade de observacións, gráficos, táboas, fotografías e aclaracións complementadas con aplicacións didácticas do mundo do cinema, a televisión e a ficción literaria, ofrecendo orientacións útiles tanto para o profesorado en exercicio como en formación. Ademais, no capítulo final detállanse, con exemplos, as técnicas de ensino máis relevantes para aplicación nas aulas de ciencias: talleres, feiras de ciencias e saídas a museos.