O programa Erasmus Plus outorga máis de 6 millóns en axudas a Galicia este ano

O programa europeo Erasmus Plus aprobou este ano axudas por máis de 6 millóns de euros para mobilidade de estudantes e persoal de educación de Galicia en diversos países.

Joel Gómez
La Voz de Galicia, 1 de outubro de 2015

Segundo expúxose nunhas xornadas clausuradas onte no Politécnico, presentáronse 178 solicitudes, entre centros de escolaridade obrigatoria, FP, de educación de adultos e de ensino superior; e aprobáronse un total de 125 proxectos por importe de algo máis de 6,2 millóns de euros. Para o conxunto do Estado aprobáronse 1.975 proxectos, e o orzamento outorgado superou os 114 millóns de euros. Galicia alcanzou, máis do 6,3 % do total de proxectos aprobados, e sobre o 4,3 % do financiamento distribuído na convocatoria, de ámbito estatal.

Preme sobre a seguinte ligazón para acceder á nova completa.